Torsdag=Ledig dag:)

Ja så är det men inte har det varit lugnt för de:)
Alexander tänkte inte ta sovmorgon, var jättearg för han inte hittade tv dosan i vårat sovrum. När han väl skrikit klart hade han såklar väckt Jonathan:( kl var så strax efter 7...
Vi låg och kollade på barnprogram en stund sen var vi så hungriga så en god frukost dukade vi fram.
Efter frukosten fick jag hjälp att städa lite:)
Kl 11 var vi påklädda och satt i min bil för att åka till morfar....Vred på nyckel INGET hände (jo det lät lite) men inte ville bilen starta. Jonas hade andra bilen på jobbet, farmor och farfar jobbade. Grannarna i skolan och jobbet. Morfar inte påklädd för att cykla hit...Futte på väg hem från Åland! Men Anders fick rycka ut och körde pojkarna till morfar och mig till tandläkaren:) Tack Anders!
Väl hos tandläkaren fick jag komma in direkt, var bara 5 min sen:) hon tog bilder och konstaterade att jag inte varit där på snart 5 år:o men det va väl lika bra de för jag hade mkt god munhygien och INGA hål:):D
Gick hem till mamma och pappa där pojkarna var och åt innan jag tog mammas bil till Evig skönhet, våran egen skönhetssalong i Frövi.
Veronica gjorde en ansiktsbehandling och det var så skönt. Hon passade på att vaxa mina ögonbryn, rekomenderar det varmt ist för att plocka!!! Sen sköt hon i två örhängen på samma gång:P Så jag känner mig ganska varm, röd och öm ovanför axlarna:) Jag hoppas nu att produkterna kommer hjälpa mot rocacia + den acne som uppkommer i samband med den:(
Jonas hade lagom kommit hem och förbarmat sig över bilen när jag kom hem, nu står den på laddning i garaget. Jag packade två väskor och vi åkte till mamma och pappa, hämtade barnen och fortsatte mot Linde och badhuset. Hade en jättebra em med familjen:) på hemvägen beställde vi pizza. Ni kan tro att alla tre pojkar sover:P Hoppas dom sover lite längre än 7 imorgon för jag har turen att jobba kväll, sen delad tur BÅDE lördag och söndag:( men det är bara var 15 vecka som jag har det på mitt schema....
Nu ska jag gå en sväng ner i tvättstugan innan kudden kallar:)

Take Care
/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0