Så orättvist....

Varför? är frågan vi alla ställer oss just nu VARFÖR????

I Söndags gick min "morbror" (mosters man) bort...Endast 53 år....Varför?

Min mamma ringde på kvällen och sa att hon hade ett tråkigt besked...Trodde då att det var min gammelmormor el faster som gått bort. Men när hon säger att Johny har gått bort idag känns det bara såååå tomt!
Det tar ett tag innan det sjunker in men när jag lagt pojkarna med hjälp av Jonas brister det.....

En kvinna har förlorat sin älskade man, två barn sin älskade pappa kan man annat än känna det är så orättvist.
Ni som inte kände Johny ska veta han var en man som inte va tjock, tränade gärna med sin son cross som dom båda kände starkt för, Han jobbade som säljare och en duktig sådan:)
En sådan person som man bara inte kan tycka illa om. Och en sådan duktig berättare:) man kände nästan att man varit med i situationen som han varit med om och återberättade. En person med mycket värme och ett stort hjärta har lämnat detta livet och det gör så ont....

R.I.P JOHNY...

Nu har jag gått för att ej vända åter
och de blir bara värre mina kära,om Ni gråter
Inget kan ändra det öde vi har
Så jag vill att Ni minns mig som jag var
Nu när Ni står här och kanske mig saknar
Då vill jag mina kära att Ni vaknar
och livslusten har och lever de dagar
den tid Ni har kvar......






Kommentarer
Postat av: jennie

Vilken jättefin dikt.

2009-01-23 @ 13:05:51
URL: http://jew75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0