Laddar...

Ska jobba helg:( det är tråkigt när resten av familjen är ledig, men jag ska vara glad för det är var tredje helg!

Igår jobbade jag heldag 7-16 och det är skillnad jag som brukar gå hem 13.30:) hade APT hela em....
Jonas jobbade oxå, men slutade tidigare...Han hade i sin tur fixat barnvakt så han åkte till Linde och badade och bastade med Anders,Futte;Per mfl... Jag skulle ta med pojkarna på judo, men det börjar inte förens nästa vecka....Det kom fler som oxå läst att det skulle börja 7/1 men så va inte fallet! Tur va väl det för Alexander hade feber när vi kom hem, tog en sväng till affären på hemvägen. Blev en lugn kväll, vi fixade mat och grönsaker och dip något som Jonathan och Alexander oxå tycker mkt om.
Alexander va den första att somna på soffan:) efter honom Jonathan:) Jonas höll sig vaken och tog sig till sängen!!!

Imorse vaknade jag av att Jonas sökare levde om :/ Klockan va då 8 någonting... Stängde av det sen sov jag till 9.30 då Jonathan som sov hos mig vaknade och satte på tvn. Alexander vaknade 9.45 så vi låg kvar och mös en stund innan det behövdes frukost.
Vi gick ut för det kom lite snö, men Alexander va inte pigg:( men lite luft fick vi iaf. Jonas kom hem till maten. Sen vilkade vi en stund för hela familjen är snoriga och hostar...på gräns till feber hos några av oss oxå....
Anders, Tiger och Wilma kikade förbi och Jonathan visade hur duktig han är att köra 4-hjuling:)

Jonas är på Hjalmar ikväll jag har hittat facebook och va mkt folk man känner igen:) skoj!
Men nu ska jag bädda rent och sen sova innan Jonas kommer hem...Vet inte om han har haft väldigt trevligt sällskap med mkt gott att dricka:P

/ Take Care


Kommentarer
Postat av: svägerskan

Ja du helger suger!

kram

2009-01-09 @ 12:45:39
URL: http://blogg.mysight.se/#home
Postat av: Ida

Har de judo för såna små som våra?

2009-01-11 @ 09:02:47
URL: http://www.nogg.se/idasmurf
Postat av: Cissi

Ja det heter Liten & Stor. Man är med dom och det är mest lek:) Sugna på att bli med?

2009-01-11 @ 11:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0