Kallt...

Nu har kölden tagit grepp om oss... Jag tycker iof det är ok med kyla bara det är lite mera snö! Så jag är en av dom som håller tummarna hårt för mera snö:)

Dagen idag har bestått av städning....Nu är det så fint här, jag ska torka golven i kväll när pojkarna somnat brukar vara det lättaste även att städa badrummet. Tvättmaskinerna går för fullt och det som var torrt ligger på sina platser...Känns riktigt bra faktiskt. Jonas åkte och skulle tvätta bilen och Jonathan och Alexander kollar på Göta kanal 2 och skrattar gott åt allt tok:) ska fixa lite mat tror det bli makaroner och köttfärsås.
Tänkte ta en sväng till Prästryggen och känna lite på isen:) vädret är underbart!
Ikväll blir det bara mys framför tvn med lite gott om jag känner oss rätt:) tänkte höra med mamma och pappa om dom vill komma och äta mat här i kväll oxå....beror på hur det går hos läkaren idag....

Dax för mat sen på med varma kläder ut i solen och kylan:) kanske kommer ngt kort:P

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0