Veckan

Måndag: Jobbad på fm.  Jag Jonas och pojkarna åkte in till Ikea och köpte speglar till garderobsdörrarna, så nu blir det så fint i sovrummet. Vi åt på Mc Donalds på vägen hem:)
Jonas åkte till Linde och spelade innebandy med Anders och ett gäng. Han va öm när han kom hem.

Tisdag: Jonas kom upp med med möda hade lite träningsvärk:) Jag körde barnen till dagis och åkte till jobbet.
Jonathan följde med en kompis och hans mamma till Kyrkis, jag hämtade Alexander och han dit lagom i tid till fikat:)
Sen provade Jonathan på gymnastik, på vägen hem i bilen sa han att han inte ville ditt igen nästa tisdag...Han får själv välja!
Jonas hade lagat mat när vi kom hem och sen va det läggdax för Alexander. Jonathan ringde till farmor och sa att hon skulle komma in för mamma och pappa ska åka och basta:) De va så skönt!

Igår onsdag hade jag semester skönt tycker säkert många.... men tyvärr så var det för tråkiga omständigheter! Min mosters man Johny "min morbror" skulle begravas...
Cermonin va så fin, dom hade valt låtar som påminde dom Johny. Millan valde Labamba, Kennet What ever you want och Annika Sista dansen. Först spelades Tears in heaven.
Det var så jobbigt och orättvist att det var Jonhy som låg där under det vita bårtäcket som Annika sytt, med dom vackra blommorna. Jag grät genom hela begravningen, kunde knappt titta på min moster och mina kusiner under cermonin. Jag tyckte det va jobbigt vad ska inte dom känna.....
Efteråt åkte vi alla till en herrgård och åt smörgåstårta och umgicks. Vi fick skriva en sista hälsníng på ett papper som dom skulle göra till en minnesbok, så fint!
Tyckte det kändes så overkligt att inte Johny var med! Jag väntade bara på att höra hans röst, hans skratt, hans kommentarer och skämt men det kom inte....Har inte fattat han han är borta!
Men han kommer alltis vara med oss på våra fester sammankomster alltid finnas i våra minnen! R.I.P Johny

Efter fikat åkte vi hem till mormor och morfar och åt lite mat innan vi åkte hem, Jonas åkte iväg och spelade innebandy igen med Anders och gänget. Undra hur han känner sig i kroppen idag då:P
Jag skulle jobbat men har inte sovit i natt för jag har haft så ont i mina höfter speciellt vänster sida, har känt det till och från i 2-3 veckor:( men idag kl 10 ska jag iväg och kolla vad det kan vara....

Igår kväll kom Futte över med skridskor till pojkarna:) Tack, du anar inte vad dom va glada i morse åt dom. Vi ska ner till isen och åka idag:)

/ Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0