Vänner:)

Tack för att ni finns! Utan er skulle livet vara tråkigt:) Hade en sån trevlig kväll igår och det va ni som gjorde den kanon;)

På dagen fixade jag det jag skulle till kvällen, Jonas mådde bättre i ögat och med hjälp av sin bror kom badtunnan på plats!
Städat och snyggt, allt inhandlat och jag stod för dagens vurpa;) men hård som jag är klarade jag mig skinande ur det:)
Micke kom och grabbarna fick nån att busa med medans jag duschade. Anders, Petra, Elva och hundarna kom och Anders gjorde prutade med glassbilen;) Sen kom Anni, Malin och Morgan så nu va vi fulltaliga:D
Jag tog Elva för hon såg väldigt ensam ut och dom andra började på med maten och elda i badtunnan:) Så roligt när man fixar olika saker man får smaka sånt som man inte skulle äta annars som oliver;) haha
Några av oss badade medans Anni spelade gitarr och Malin sjöng och vilken röst hon ha den tjejen det va så man fick gåshud:)
Efterätten plockades fram, hård men god:) bättre lycka nästa gång.
Micke som varit till Tyskland hade hittat ngt av det godaste som finns SVENSK SMULTRON VODKA så gott:)
Det spelades mer gitarr, sjöngs mera sånger och badades fram till midnatt helt underbart! Det får en att uppskatta livet!
Ni är så underbara!

Micke och jag satt kvar till halv tre tror jag kl va:) Sen sov jag gott!

Nu på morgonen konstaterade vi att det nog varit fest här;) men det gick snabbt att städa! Nu väntar jag på att få åka ner och träna med Anni:)

Ikväll blir de mer fest, Jonas pappa har sin första dag som pensionär:)
Mera bad i tunnan och mera grillat och kanske en sallad med oliver;)

Sköt om er och ta vara på varandra!

/C

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja vilken kväll det blev. God mat och trevliga personer. Mycket trevligt med levande sång och musik oxå. Hoppas det blir fest snart igen.

2009-08-02 @ 18:08:00
Postat av: Cissi

Klart det blir fest snart igen:) vi har ju redan börjat planera! allt hänger ju på mig nu;)

2009-08-03 @ 09:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0