Helgen över

Så då är söndagen här och snart förbi...

Helgen har gått jättefort:) har tagit Malins råd och skrattat mig igenom den:) så det kan vara...Måste vara ngt allvarligt;)

Jonas och pojkarna va till Vinön i går och hade en jättebra dag med Anders, Petra och Elva:) åkte båt och njöt av solen på familjedagen som jag såklar missade:(
Idag har dom varit i Linde och kollat på dragracingen, häftigt tycker trollen och det lät massor:)
Vi har träffat lillebror och Jossan idag oxå, så roligt att ni ville hälsa på:)

Nu ikväll har Anni varit här och ätit tacos och kollat på film, hon gav min axel massage oxå, det va sååå skönt! Lite ont;) Men bäst att inte säga ngt:P tack för ikväll gör vi om snart igen!

Nu behöver jag gå ner och bädda åt Jonas i källaren han jobbar natt och vill sova en stund imorgon:)
pojkarna ska till dagis och jag ska passa på att träna;) Alexander ska börja på storavdelning imorgon:o det kommer bli så bra!
Nehe några timmar sömn kanske:)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0