It´s over...

Jaha det va den ledigheten, imorgon är det jobb igen.
Tycker dom lediga dagarna går för fort:( men men så är livet.

 Tränade med Anni i lördags, så härligt! Kroppen mår så bra och huvudet med:) Jonas och pojkarna va oxå med ner och busade.
Hem och åt lite, Jonathans kompis Eliott kom och lekte. Fixade lite tills kvällen, en "Malin sallad" som gick åt:)
Hade en jättetrevlig kväll med mina och Jonas föräldrar! Tack:)
Vi badade och denna gång va det inte lika varmt;)
I Söndags va vi till Arboga t Micke och lämnade hans bil och fick fika:) Tack! Hem och fixa lite, Jonas grejade badtunnan och jag klippte gräset, så min axel har ont:(

Idag tog vi sovmorgon, vaknade vid 8.30 pojkarna sov fortfarande. Kollade på barnprogram på tv innan vi åt frukost, sen gick vi ner och spelade fotboll med Eliott, Beppe, Fabian, Sofia,Ebba och Wilma. Efteråt blev det hämtmat i Beppes trädgård:) Barnen lekte och mammorna pratade:D
Vi kom inte hem förens runt 17 och då va de bara att fixa mat sen lekte barnen en stund innan läggdax:) Nu sover dom gott och jag ska fixa inför morgondagen, extra kläder, rengkläder, stövlar, skor ja 17 vet vad som ska med....
Sen måste jag fixa och äta åt Jonas och mig eftersom vi ska jobba imorgon....
Men nu väntar en veckas tvätt att bli omhändertagen i tvättstugan:( ingen frivillig att hjälpa mig??? nee trodde inte de...
Imorgon ska min axel få massage! längtar:)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0