Köket:D:D

Nu är köket på plats:) Micke är hemma idag och kopplar in allt som ska kopplas in. Jag jobbar och vill bara åka hem och börja plocka in i skåpen.
Det blev så snyggt ska ni veta, kommer lägga upp bilder så ni får se.
Jonas va in till stan igår och hade fria händer att köpa kakel, men jag va så nyfiken när jag åkte hem på timmarna (jobbade delad tur) Vilket snyggt kakel han köpt, Dig kan jag lita på Jonas att det blir snyggt!

Men va Jonas, Lillebror, Per och Anders slitit med köket. Tyvärr är bänkskivan med tillhörande diskho/bänk försenade så den kommer 5 maj. Men vi ska nog kunna lösa dom små problemen. Nu har jag diskat i duschen och saker har varit spridda i hela huset känns det som.
I fredags va Petra iväg och handlade eftersom hon med sin fina bebismage inte orkar hjälpa till så mkt i köket, hon köpte då papptallrikar och plastglas/bestick. Så jag slapp diska igår:)
Måste ju säga vad skönt det är att ha altanen när köket ser ut som det gör! Ska bli skönt nu när Jonas tagit upp ett hål för altandörren och har vi tur kommer dörren i veckan!

Vilket underbart väder vi har haft här:D pojkarna är bara ute och bruna har dom blivit:) Sen att dom tror sommaren redan är här är ju gulligt. Men dom har haft shorts och t-shirt för dom är varma av sig. Tur att Jonas vet hur det är att vara varm när dom kommer och vill ta av sig, jag är så frusen. Men man får ju se hur barnen rör sig, inte stilla många minuter. en annan skulle säkert oxå vara varm om jag höll igång som dom.

Jonathan längtar till terrängserien drar igång han ska springa fortast:)
Jag har kommit igång med att springa igen, sååååå skönt. Hade Petra och Anders hund Tiger med i torsdags, Wilma nästa gång det passar Anders och Petra. Shakira va med igår så kul att ha en hund med sig, men det är bäst tempo på vägen hem då:p

Nehe om man skulle ta och äta lite frukost pratade med arbetskamraterna innan jag satte mig och och dom va på ingång...

Ha en bra dag och håll tillgodo för snart kommer bilderna:)

/C


Kommentarer
Postat av: Kenneth Nilsson

Visa bilder, släng upp på facebook eller här!



Kram /kusinen

2009-04-27 @ 10:07:20
URL: http://www.kennethnilsson.com
Postat av: Futte

Va e det för trams du skriver..suck

2009-04-27 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0