Bitarna faller på plats...

Jo så bra är de faktiskt! Ska börja med att berätta att jag fått ett fast jobb:) 75% inom vården börjar 1 oktober. Rektorn för området där jag jobbat nu har fixat fram en tjej som tar vikariatet som jag gått på året ut, och jag kan börja på mitt nya jobb:D Schemat är kanon, jag och Jonas kommer vara lediga mkt tillsammans och pojkarna kommer gå lagom på dagis inga kvällar el helger. Jonas och jag är jättenöjda:)
Har varit och köpt ny bil, en till så jag kan pendla och ingen blir låst om den andra jobbar helg. Ska hämta den på tisdag:)

Jonas har slut på semestern nu, han har inte varit mkt ledig iof har hjälp mina päron med mkt på deras hus och gård. Nu ska vi sätta igång här hemma.... Med hus tar aldrig projekten slut!
Idag har han jobbat fm. Sa till pojkarna att vi kanske skulle åka in till Marieberg och då sa Jonathan, ring och hör med mormor hon vill med! Så jag gjorde som hans sa och hon ville med. Pojkarna fixade till sig i håret, lik morbror va de nån som skrev:) Dom va så snygga, och på bra humör som höll sig hela tiden. Jonathan och jag handlade en nästan helt ny garderob till honom, han ha växt! Alexander gick med mormor och dom hade de jättemysigt. Handlade även med till min älskade man och han blev nöjd!
släppte av mamma hemma och kom lagom hem när Jonas kom, vi tog pizza och har haft en lugn kväll! Jonas och Jonathan somnade på soffan:) Har lånat en film av grannen men Jonas slocknade, blir imorgon kväll ist...

Har kommit igång och träna oxå, så skönt! Tyvärr blev de inget igår eftersom jag va förkyld och haft feber... Men imorgon är jag på! Boxades med Emmy i tisdags de va riktigt jobbigt och kul! Hon peppade mig och manade fram jobbiga bilder som gjorde mig riktigt å hugget:D Tack stumpan!
 
Imorgon ska jag ev städa ur bilen och tvätta, sen ska vi väl hjälpa pappa med veden:) Sen blir de träna på kvällen!!!!
Nu ska jag lägga Jonathan i sin säng och krypa ner hos Jonas... de är så kallt i rummet nu när fönstret står öppet så jag är tvungen att ligga nära:D med dubbla täcken:P haha inte lätt för Jonas att bo med en fryslort:D

/ Take Care!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja 2 bilar är inte dumt, vi har ju en pendlarbil och en hundbil =) Grattis till nya jobbet. Men då får jag ju inte prata bort de få mornar jag lämnar Emma men vi får väll föröka ses privat istället =)

3 st på scheman och jag som jobbar kontorstider =) Vi kan ju nästan räkna med att någon av killarna har jour =) Må så gott och glöm inte raggsockor under de 2 täckena. Kram kram

2008-09-28 @ 19:25:15
URL: http://jew75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0