Kanelbullens dag:)

Har börjat på mitt nya jobb:) Tror de kommer bli jättebra. Personalen verkar kanon, de är ordning i gruppen och det finns rutiner allt som jag önskar mig efter varit på ställen där det inte funnits.... Är i hemtjänsten och för engång skull känns de bra, det som kommer vara lite knivigt är att hitt överallt i skogarna runt i kring.... men de ska lösa sig de finns vägbeskrivningar och kartor:) Inte har vi de så tungt heller, men de går ju i vågor när man jobbar med äldre. Kommer gå två kurser nu i oktober och lära mig datadokumenterning och lyftteknik känns inte främmande något av de. Sen ska vi till Boda Borg med jobbet en em/kväll och ev till Sverkesta gård och spela farmersgolf. I november har vi våran verksamhetsplanering på Selma Lagerföf spa i sunne :D

Idag ska vi fira kanelbullens dag så jag och Alexander ska baka, Jonathan ska till en kompis och leka:) Ska baka til Jonathans kalas på samma gång har jag tänkt, killen fyller ju snart 4 år!
Ska även se om vi hinner åka till Jonas jobb och fika i em:) dom va sugna på bullar dom med.... Vad är inte dom sugna på:P
Nu ska jag ta min nya bil och pojkarna och åka ner till affären och handla lite! Till kvällen blir de kött och potatisgratäng:D

/ Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0