Ojojoj!

Jaha då va Ålandskryssningen avklarad:) Vi har haft en så rolig resa!

Här korkades de upp redan till frukost:) Ja Jonas iaf... Jag väntade lite längre. Anna och Futte kom och hämtade oss och på vägen in till Örebro dracks de bra! Hämtade upp Micke i Örebro, blev avsläppta vid bussen.
Så sköna människor vi hamnade med på bussen:D Chauffören berättade att vi INTE fick dricka alkohol på bussen:o vi va tvungna att sitta ner och vara fastspända! Hmmm de va många som inte hörde INTE... Så härlig stämning:) Så mkt tok:P haha!
Stannade till vid Malmbyhus och sträckte på benen och städade första omgången med tomflaskor....
Vidare mot Stockholm vi va tvugna att dricka upp de medhavda innan vi kom till terminalen, tråkigt om dom skulle ta de vi hade kvar! Vi  4:a va först på plats... Vi slog oss ner vissa la sig haha! Vi släpptes på strax efter 16.30, Jonas va på båten först;) Vi intog plats i aktern ute vid ett bord med gott att dricka. Vissa av dom som åkte va inte lika muntra som vi :) och tyvärr kan inte Jonas och Futte vara tysta... Men de gick bra de me. Hytterna va klara och vi lullade ner... Jag duschade utan hjälp denna gång! Medans grabbarna tyckte jag tog såååån tid på mig innan jag va klar, dom höll på att hungra ihjäl... tur att jag va klar snart så dom inte tynade bort  ;) De blev oxfilé, me beasås och klyftpotatis... Futte hann med att råka säga ngt dumt till servitrisen... haha att du alltid lyckas göra bort dig...
Vi gick tillbaka till Copacabana, för er som inte vet är de en bar i aktern på båten. Där drack vi mer och denna impulsiva Futte lekte DJ HAhahah du är ju inte klok. Micke och Jonas hamnade i en svacka med drickandet men de tog dom snart igen.
Jag beställde in Jäger:) och Jonas med! De va nån som va och smuttade på den... Hmmmm de va ett dåligt drag Futte. Haha, han och Jonas va ut på däck där han la en pizza... Men tro de eller ej han kom igen och fortsatte dricka:)
Vi fortsatte kvällen på discot SÅ mkt bra musik! Vi drack och dansade hela kvällen. Pratade med Jens och han skulle med nästa resa för han tyckte vi verkade ha kul:) Nån däckade på däck:P
 Futte tjatade om att han ville ha en nyckel till hytten men vi gav inte med oss, tillslut tog han min ur min bh och sa att han skulle skita.... Säkert! Klockan va då halv två
Vi fortsatte festa och träffade på några sköningar:P hahaha Se blev de en räkmacka vid halv tre. Köpte med en till Futte som så klart hade somnat.... Somnade ganska omgående! Förlåt alla som jag lovat skicka en bild på Futte när han sómnat... men för mitt eget bästa va de enda chansen att få sova att somna före honom!
Denna gång sov alla i hytten....Ingen i någonannan hytt eller på toa!
Vaknade vid 7 av nån?? Nämner inga namn... Som hojtade ELD I BERGET! Då va jag upp på toa och kände mig fortfarande full... Så jag la mig igen! Vaknade vid 9 igen av samma hojtande och utrop att vi avgick från Mariehamn. Vi vaknade runt 11 och kände oss ganska pigga. Grabbarna hällde vatten på varandra och tillslut fick jag en slatt cola över mig i sängen... Kan nån gissa vem som lyckades med detta???
så de va bara att kliva upp och duscha. Sen bar de av upp till matvåningen:) Där träffade vi på dom goa gubbarna, i fin form:) Vi åt oxfile igen. Sen låg, satt vi ute på däck i den underbara solen och hade de bara såååå bra.
Bussresan hem va de fullt hålligång! Trodde dom flesta skulle somna men inte! De va en trevlig tjej som satte sig längst bak hos oss mellan Futte och Micke... De visade sig att vi kände samma folk, och va hon pratade:) haha inte en lugn stund! Trötta kom vi hem och blev hämtade av Kenneth i Örebro. Pojkarna va så glada att vi kom hem med godis och en leksak! Dom hade haft de så bra med mormor och morfar!

Tack Micke, Futte, Systrarna, "Börje", Gunnar och gubbsen på Takringen. Ballongförsäljaren mfl för en sååå trevlig resa! 
image1image2image3image4aleimage5image6image7image8image9
Några tips till er som ska åka båt!

Hitta trevlig sällskap!
Drick inte Jäger:)
Lägg inte kondomer på bardisken:P
Ha kul och bjud på er själva!

/ Over and Out!

Kommentarer
Postat av: marie

*ujuj* säger då jag!! :-D

2008-05-12 @ 08:04:12
URL: http://blogg.mysight.se/
Postat av: Cissi

Längtar tills vi alla ska åka:D

2008-05-12 @ 11:54:32
Postat av: Micke

Ja jäklar vilken rolig resa det var Cissi. Tror du ja blev utfrågad på jobbet i måndags morse då.haha.

2008-05-13 @ 18:54:28
Postat av: Anonym

Uj Uj Uj vilken resa huuuur kul som helst jag tackar
för ett mycke trevligt resesällskap ja ont i magen
hade man efter allt skrattande !Hälsa grabbarna

2008-05-14 @ 14:14:18
Postat av: Jennie

Tja bruden...
Att du är en sådan partypingla... vi skulle nog kunna komma riktigt bra överrens =))

2008-05-19 @ 13:08:39
Postat av: Cissi

Tror absolut vi skulle komma bra överräns.... När passar de;)

2008-05-19 @ 21:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0