Morsdag...

Jaha de va min dag idag! De började inte så bra....
Kan ju börja med att vi satt här hemma igår kväll och kollade på film The Eye, ganska ok... trevlig med sällskap iaf när Jonas jobbar natt. Hade Emmy sov kvar här så jag slapp vara rädd efter filmen;) Tyvärr tyckte inte pojkarna att dom skulle sova eller dom va hostiga och då är de svårt att sova. När dom tillslut somnat runt 3 så tog de ett tag för mig att slappna av, jag väntar hela tiden på att dom ska börja om igen. Emmy somnade och snarkade:( hehe

Runt 6 kom Jonas hem och sa att Jonathan va vaken:( Han kollade på film och runt 7 vaknade Alexander och jag låg kvar... Skulle inte gjort de om jag visste vad som skulle hända.... Killarna skrattade så gott och de lät som de ramlade ngt i golvet... De gjorde de me, på golvet i tvrummet låg de salta pinnar och chips... Dom fick plocka upp de och jag drog fram dammsugaren:(
Sen la vi oss i sängen igen och kollade på barnprogram:) åt frukost runt 10 och sen gick Emmy ut med grabbarna så jag fick fixa klart inne och mig oxå. För sen bar de iväg till Linde vi hämtade tårta sen handlade vi mat till middagen. de blev full altan på em, mina och Jonas föräldrar, Emmy:P dom som bodde här innan och min svåger m sambo och son. Mkt trevligt men jag älskar ju att ha folk omkring mig.
Tyvärr hade inte min man kommit ihåg morsdag:( så pojkarna hade inget till mig... men dom brydde sig inte för dom fick ju ge ngt till mormor och farmor ist:) Sen åkte Jonas och jobbade sista natten de har gått bra för honom och jobba natt. Imorgon skulle jag ha jobbat med efter en kväll med två hostiga snoriga killar stannar jag hemma och vabbar... Inte kul men va ska man göra när barnen är sjuka:(
Nu ska jag försöka sova en stund...

/Over and Out

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men det är ju som vi brukar säga... Sova kan man ju göra när man är gammal =) Det verkar som varenda unge är snorig & hostig just nu, så även min sambo... och du vet ju hur det är med karlar och förkylningar !! Jag var oxå bortglömd på mors dag men eftersom jag var tvungen att åka till Marieberg och inhandla kläder till Kotte (skolavslutning) så slank det ner en topp till mig oxå =) Grattis till mig =P
Varför finns det inga roliga smilegubbar att välja kan man ladda hem det till sin hemsida ?! Synd att man
är en sådann hacker =)

Ses väll i helgen / Frövidagen =)

2008-05-26 @ 08:17:26
URL: http://jew75.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0