Den traditionella....

Valbogsfesten har gått av stapeln! För er som inte vet anordnar brandkåren fest varje år sista april.
Jonas grupp drog nitlotten i år... grupp tre va festkommiten! Planerna för kvällen va bål på brandstationen och lotteri. Jag hade pojkarna med mig och vi va ett gäng som tog följe till målet för kvällen. Maten serverades på hotellet och maten va såååå god. Klockan blev mkt och mamma skulle hämta pojkarna på hotellet med Jonathan va helt förstörd för att vi inte skulle med hem, så de slutade med att jag följde med hem och Jonathan somnade snabbt i soffan. Så Jonas hämtade mig och vi åkte till stationen. Gick ner till brasan med gänget det regnade lite men inte så de störde. Tillbaka till stationen och festen drog igång på riktigt:) Hade så kul. Jennie va på festhumör men tyvärr åkte dom hem för tidigt....  Ida kom ner så kul vännen! Festade på och fick skjuts hem runt 3 tiden gick en sväng med kissen och de va välbehövlig:)

I morse hade Jonas ställt larm på klockan och åkte ner till stationen och städade. Jag somnade om.
Tyckte de va en bra ide att tvätta lite när jag vaknade till efter en stund... Men när jag ställde mig upp ångrade jag mig och la mig igen:P Men sen va de bara att ta tjuren vid hornen och kliva upp... de vinglade lite. Haha Jonathan undrade om mamma va sjuk:D Tur att Kira va tvungen att gå en sväng just då:P gick ner till brandstationen och kollade läget... Allt va under kontroll. Mamma hade barnen i natt här hemma så hon stannade kvar och körde mig till affären... Tacos va på menyn! va gott de va då:) Sen har de målats lite och pojkarna har varit så duktiga! Ja stora som små... Tack Micke, Futte och Pelto.
Dom små pojkarna va trötta men när jag satt och kollade på Pippi med Jonathan satt jag och slumrade lite... Så jag va den som va tröttast!
Imorgon är det en ny dag med mer jobb.... Så jag ska ta och krypa ner i sängen.
/ Zizzi

Kommentarer
Postat av: Jennie

Höll du ut till treeeeeee det var minsan en duktig tjej =) Huvudet gjorde ont redan före festen och det blev inte bättre på festen =) men jag återkommer ett annat år,men du får ju tänka på att jag är gammal ju !!

2008-05-06 @ 12:59:29
URL: http://jew75.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0