sunshine

Har de inte varit underbart detta väder:D sol och bad så skönt! Jag och pojkarna har varit nere på Prästryggen flera dagar. De har varit ganska mkt folk men de är ju så bra strand när man har barn! Mkt Örebro folk är de...
Idag kom de litet åskoväder:) de behövdes för att rensa ur.... jag kan säga att jag hade inte haft ngt emot värmen ett tag till... Vi va nere och badade när de brakade loss, körde hem Emmy och Kenny till vovvarna och sen hem till oss, precis när jag lyfte ur Alexander ur bilen small de till av f*n han blev så rädd och började gråta men de gick snabbt över med lite mys i soffan:) Han sa redan nere vid badet "De åskar på mig" och ville bli buren.... Sen regnade de skapligt me:) men nu kikade solen fram en stund. 
Jonas har jobbat hela dagen och de slog ut hela bruket, vi hade oxå strömlöst ett tag, men här hemma såg vi iaf ngt:)
Igår va Jonas bror m sambo och son här. Jonathan och Martin cyklade runt och hade kul tills Jonathan gjorde en vurpa och skrapa upp mage, armar och kind. Men tuff som han är va han uppe igen, och skulle cykla ner för grannens backe... men vi fick stopp på honom innan de gick illa!
Han pratar och pratar tror han brås på sin mamma:P hihi.... Han hade berättat på dagis hur de blir åska, att varm och kall luft krockar:D Alexander pratar han me:) så ni kan ju tro att Jonas har skavsår i öronen med en sån familj:D
 Idag satt  Jonathan och Alex länge på altanen och lekte tillsammans med lego:)  Jag hann dammsuga av mattan:) Sen har vi gjort rent åt firrarna:P på tiden kanske...
Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar, så pojkarna får shorts med till dagis imorgon:) de är jobb vecka hela vecka... Men pojkarna är inte ledsna för de, dom är ju på de andra dagiset lite omväxling förnöjer:)
I fredags va vi till Alntorps Ö utanför Nora,åkte båt dit och badade, fikade och kollade trollen, men dom sötaste va iaf Jonathan och Alexander:D Dit åker vi fler gånger.

Jonas är på fest vid båtbryggan, en som han hjälpte ta upp båten som sjönk bjuder dom som hjälpte att få upp den på mat! Men honom orkar jag inte vänta på:P ¨vem vet när han kommer hem:D

/ På återseende

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cylka han omkull på nya hojen lr?

2008-07-27 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0