Tredje advent

Ja nu närmar de sig:) jag är minst lika ivrig som barnen... Tycker mkt om julen:) Både jag och Jonas är lediga på julafton.
Tomte är ordnat, men har lite klappar kvar...Ska erkänna.....Har alla kvar:( :/ men de ska väl lösa sig framöver:P

Igår va det julskyltning här i Frövi. Mkr aktiviteter va de. Jag och pojkarna va och tittade i nya skolan. Jättefina lokaler.
Pojkarna tyckte det va roligast på brandstationen med pappa och den nya brandbilen. Dom visade hur det gick till och klippa en bil när någon sitter fast. Mycket folk som va och tittade. Vi fikade, gick runt och kollade läget på byn. Tomten kom och delade ut frukt och godis, det va uppskattat:) fiskedamm va oxå väldigt uppskattat:P

Jag Jonas och pappa va till Vedevågskyrka och lyssnade på Carolin Johansson. Jonas systers svägerska hon va med i uttagningen till O Helga natt. oj vilken röst hon har:)

Idag har Jonas, pappa och pojkarna sågat upp ved. Vi har ätit hos mamma och pappa. Har haft besök av Petra, Anders, Tiger och Wilma. Vi bjöd på adventsfika och Anders sjöng glatt Boggie Superstar med bra poäng, vi ska ta en spelkväll men för att få med honom måste han ha något starkare att dricka:)

Nu väntar sängen...Imorgon ska de jobbas!

/ Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0