Prickig unge!

Exakt 2 veckor efter Jonathan hade vattkoppor ploppar dom upp på lilleman oxå! Så idag är jag hemma med en prickig febrig kille...Men han är på bra humör så vi kan hitta på saker. Nu har de mest blivit film idag... Helt ok för mig:) Jonathan är på dagis och har haft utflykt idag, dom behöver vara ifrån varandra så det blir lugn för Alexander så han blir frisk snart! Annars kommer inte den tomte vi bokat in...men dom borde vara borta tills dess:D

I onsdags va hela familjen till lek och buslandet! de va så kul. Pojkarna och jag skrattade gott åt pappa i hans försök att ta sig genom överallt! Han kom levande ur men blåslagen som det ska vara:P Jonas konstaterade efter en kort stund att de de här stället är som gjort för Anders:D haha han får gärna bli med. Petra och jag får oss ett gott skratt om inte annat. Då på onsdagen va et bara tre barn till förutom våra de va helt perfekt:P

Vi ahr köpt oss en tidig julklapp oxå:) Nintendo Wii hur kul som helst:) alla i familjen tycker det är jättekul. Jonas har fastnat för golf...Där kan har ju inte träffa riktiga träd och bilar iaf;)

Lussebullar har vi bakat två omgångar redan blev jättegoda! Nu vill Jonas ha vanliga bullar:P
Julen ska firas hemma med familjen :) hoppas bara tomten hittar hit....

Idag ska bror min få domen... Han jobbar på autoliv... Skulle vara bra att få jobba tills i sommar iaf!

Nehe, tycker Alexander det börjar bli tråkigt vi ska gå till affären och handla lite.... Han sitter iof och stryker mig på ryggen det är jätteskönt! Han säger att jag oxå har vattkoppor och när man ser hans kliar de ju på en själv:( 

/ Ta vara på livet det går inte i repris.....


Kommentarer
Postat av: Ida

ni får ju börja spela riktig golf era tv-spelsnördar :P fast jag ska inte säga nåt... här är det Rock Band och Guitar Hero för hela slanten :)

2008-12-10 @ 16:12:46
URL: http://www.nogg.se/idasmurf
Postat av: Anonym

Ja vi spelar oxå Guitar Hero:P skit kul:D

2008-12-14 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0