Jobb jobb

Sitter på jobbet och har rast:) just för tillfället har vi det lugnt... Det luktar mat från köket *mmmm* man blie ju så hungrig:P
Ikväll ska vi på julbord på Frövi hotell, det ska bli gott och paket ska det delas ut mellan alla kusiner:) Hoppas Jonas kommer ihåg att skriva på alla vilka det är till:p om han kommer ihåg det....
Jag sitter och stör mig lite på schemat inom vården... Jag är jätteglad att jag har ett jobb och jag har inget emot att jobba kväll...Men hur värdelöst är det inte att jobba tex Dag, kväll, dag? El som mina helger Kväll, delad tur, dag.... ibland har man dragit vinstlotten och jobbar delad tur både lö och sön:( men men det är ingen som orkar ta tag i det och se till så det fungerar bra för alla.... El så vill folket kanske jobba så vad vet jag? Jag vill det inte iaf!

Igår kväll när jag kom hem satt Jonas, min bror och Jonathan:o ;) och kollade på Göta kanal 2, Jonathan skrattade gott åt all "tok" som han säger:) kanske inte bästa filmen för barn med tanke på språket men men.....
Sen spelade Jonas och Plutten Need For Speed Undercover:) oj va vi skrattade så dom höll på. svårt att sitta stilla:) ska filma ikväll när dom spelar igen:) sen ska vi se vem som är bäst i varje enskilt spel:)

Nu är det dax för frukost:D

/ Ha en underbar dag alla Ni där ute!

Kommentarer
Postat av: svägerska

Delade turer suger, tur jag inte har ngr sånna. Och att jobba Dag efter en kväll suger oxå, det har jag bara en på mitt schema. Vilket jag kommer slippa ett tag fram över nu. Har du kollat så ingen vill byta ngr turer med dej?

kram

2008-12-20 @ 13:50:31
URL: http://blogg.mysight.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0