Hej och Hå....

Snart har ännu en vecka gått....Tycker de går jättefort med dessa dagar,veckor, månader och år:/
Jag jobbar hela helgen, tråkigt men de går ju bra bara jag kommer dit. Har bytt lite i helgen för på lördag ska vi på julbord med Jonas släkt:) troligtvis blir det julklappsbyte på hotellet för det är nog svårt att få ihop så det passar sedan.
Ska avslöja en sak...Har bara två julklappar klara än så längre:S det har inte passat sig att åka in tidigare dels jobbar Jonas och jag mkt om varandra, barnen kan vi INTE ha med så det blir en snabbis på Marieberg imorgon och sen i början på nästa vecka:P

Skrev sist att jag spelat Bogge Super Star här hemma, Jonas har fortfarande inte sjungit....Men han har ju inte fått något starkare att dricka än heller:) jag spelar då och då men nu hr våran projektor börjat stänga av sig själv....Inte bra för min karriär:P så Jonas får fixa den så jag har ngt att göra om kvällar när grabbarna sover... hihi.

Idag har Elisabeth och Eliott varit här och lekt på em jättekul:) dom fick sedan skjuts hem med nya brandbilen för den va Jonas och hämtade i Linde idag. Vilken lycka:D

Just nu sover alla tre pojkarna här och jag ska duscha och kolla ett ja kanske två avsnitt av Prison Break:D

/ Stressa inte i onödan....Blir bara fel i slutändan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0